Dag 13 Los Angeles verkennen

26 mei 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag voor het eerst eens een beetje uitgeslapen .

Om 08:30 wakker geworden en op ons gemak even mails en andere dingen op het internet checken.

Toen we gereed waren om te vertrekken eerst een "plan " gemaakt wat we gingen doen deze dag, zoals we elke dag doen.

Eerst gingen we maar Venice Beach, om daar ff te gaan trainen op het bekende "Muscle Beach"

Daar aangekomen was het parkeren nogal een probleem , heel de VS had vrij op "Memorial day" en buiten dat het druk is , is het parkeren nogal lastig en duur ($40,-)

Toch een redelijke parkeerplek  gevonden

Venice Beach ziet eruit als de meeste beaches in Californië , gezellig met veel tentjes en winkeltjes en eettentjes.

Wij naar Muscle Beach , daar aangekomen was er Body Building wedstrijd bezig, en voelden ons niet geroepen om mee te doen , omdat die anderen anders geen kans hebben

Was wel leuk om al deze getrainde mannen en vrouwen met hun nep gebruinde body's te zien

Na Venice Beach  moesten we ook nog het Hollywood sign op de foto hebben , dat was nog een aardig ritje en flink klimmen voor de Camaro.

Het rijden van de Camaro is trouwens geen straf en zeker met deze temperaturen en het dak naar beneden heerlijk en goed voor ons huidskleurtje.

Een oude kennis van de familie had gezien op Facebook dat wij in LA waren en  vroeg ons om langs te komen. Dat vond ik wel leuk want ik had haar 30 jaar niet gezien

Het was heel gezellig en lekker gegeten en gedronken . En veel oude koeien uit de sloot gehaald. En heb beloofd dat  als ik daar weer ben haar weer zal opzoeken

Nu in het hotel en we moeten ons gereed maken om te pakken, want morgen gaan we weer terug naar vrouw en kinderen .

we hebben het hier heel goed naar ons zin gehad en heel veel ervaringen opgedaan maar het thuisfront is ook heel belangrijk voor ons, dus zijn we ook weer blij om naar huis te gaan

Dit wordt waarschijnlijk het laatste verslag en we willen iedereen bedanken voor het volgen van ons en hoop dat jullie een beetje genoten hebben van onze verhaaltjes

Grtz  Marco en Jerry

1. Marcel de Wijk:
    28 mei 2014
    Safe trip home to the wife and kids!