Dag 12 terug Naar Los Angeles

25 mei 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag opweg terug om de motoren weer in te leveren.

Maar eerst nog even ontbijten in Ventura in het zonnetje .

Na het ontbijt hadden we het plan gevat om eerst naar Santa Monica Boulevard om het bord met " End of Trail Route 66 " te zien en natuurlijk vast te leggen.

Santa Monica Pier is een druk bezochte plaats , zeker op zondag en " Memorial Day Weekend"  Files van hier tot Tokyo, maar met onze twee wielersport kunnen we overal tussendoor laveren.

Hierna gaan we naar het motor verhuur bedrijf en leveren onze motoren in, Het doet ons wel wat om nu afscheid van de 2 wieler te nemen na 2000 mile samen afgelegd te hebben..... We zullen ze missen !!!  De man van het verhuurbedrijf heeft ons netjes afgezet bij ons hotel. En webzullen hem aanbevelen !

In het Hotel hebben direct ons vervoermiddel geregeld en konden hem bijna direct ophalen en de keuze is gevallen op een ...,, Chevrolet Camaro RS Convertible

wauuuuuwwwww wat een coole bak zeg!!!

We zijn gelijk het dak gaan neerhalen en zijn gaan rijden door LA ,

Eerst naar Hollywood , dan Beverly Hills en Sunset boulevard, daarna even een Mall opgezocht en gaan eten

Het is weer genieten, maar moe en voldaan zijn we dan weer teruggekeerd naar het hotel .

Het zal even wennen zijn dat we geen bagage rollen hoeven in te pakken en op onze "Bikes" te stappen.

Maar de Camaro is ook geen straf !!

Tot morgen

1. Joan:
    26 mei 2014
    Hallo stoere bikers, het waren hele leuke en hilarische belevenissen, dank dat jullie dat met ons gedeeld hebben. Heel veel plezier met jullie laatste dagen in de USA en niet te vergeten met de geweldige Camaro!! Tot horens xxx